Det finns inga dåliga väder, bara dåliga kläder!

Visst är det underbart att bo i Sverige!? Det är inte alla människor som får ta del av fyra årstiders olika väder. Regn, snö, sol, hagel, åska, storm etc. Visa väder är mer uppskattade än andra. Jag föredrar sommar med en stor gul sol!! Men nu ska jag inte dra ut på detta, ganska tråkigt ämne. Brist på fantasi, men känner att jag måste vara aktiv i mitt skrivande nu när jag mot alla odds skaffat en blogg. Det jag ville komma fram till i alla fall, var att man inte ska klaga på vädret utan på kläderna man har på sig.
Ne, nu ska jag plugga engelska. Jag är så fruktansvärt oinspirerad!!



Ha det bäst!






“Whatever you are, be a good one”



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback