Anledning till anledningarna..

Jag är riktigt oinspirerad! Tänkte skriva om svenskarnas förhållande till traditioner. Men efter en mening så tappa jag suget. Jag har skrivit hela dan på berättelsen om mitt liv, så jag är uttömd. Jag kände att jag var tvungen, hade inte skrivit på två dagar. Resultatet av det, blir ett tråkigt blogginlägg. Men tur är ju att bloggen knappt har några läsare, men en liten ursäkt till dig/er som läser.

 

Det är riktigt kul att skriva när man är som mest taggad och mest inspirerad, för då flyter allt på med automatik. Då finns det en mening med det man skriver. Detta inlägg är ju egentligen helt fantasilöst och ganska meningslöst. Jag skriver ju egentligen bara för att fylla ut min blogg, och då letar jag efter anledningar till anledningarna som jag kan skriva om. Hur kul är det att läsa om det då? Men för varje rad jag lyckas fylla, så uppfyller jag ju mitt syfte till detta inlägg och det plingar till hos någon läsares inkorg med texten: Nytt, meningslöst och oinspirerande blogginlägg finns nu att läsa på faithhopelovee.blogg.se.

 

Så än en gång för er stackars läsare, ha överseende för kvällens inlägg, då jag skrivit på min ”bok” hela dagen.

 

Förövrigt så är jag lite sjuk, min hals och jag är inte helt överens. Men som man brukar säga: En ”olycka” kommer sällan ensam. Jag har hosta, huvudvärk och feber också. Bara att bita ihop!

 

Skolan i morgon, och jag ser faktiskt fram i mot det. Skolan är min nya hobby! Det är så fruktansvärt skönt att ha något att göra på veckorna, och jag har träffat många nya vänner.

 

Men men, nu ska jag inte tråka ut varken er eller mig själv mer.

 

Vi hörs! Natti

 

 

 

 

Inspiration

 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback